Google Ads oglašavanje
Šta je Google Ads?
Google Ads je novo ime za Google servis koji se do 2018.godine zvao Google Adwords. Ovo je klasična metoda oglašavanja na Google-u i njegovim partnerskim aplikacijama i web lokacijama. Zamisao je da se pomogne preduzećima, odnosno web sajtovima, da se prikažu na Google-u u formi oglasa.
Taj oglas se može pojaviti na Google pretraživaču, YouTube-u, Google Maps, Google Play store-u i još na puno drugih mesta.
Tako možete da se predstavite milionima ljudi za vrlo kratko vreme!
Postoji puno načina za oglašavanje na Google Ads-u, a mi ćemo Vam kroz ovu stranicu pomenuti najbitnije. Nekada su Google Ads oglasi bili jasno prepoznatljivi. Danas ih je vizuelno Google gotovo izjednačio sa organskom pretragom.
Jedino po čemu se razlikuju su slova Ad ispred URL-a. Najvećim delom se oglasi prikazuju ispred pozicije broj 1 u organskoj pretrazi ili na dnu stranice. Medjutim, dešava se da se Google Ads oglasi pojave i na drugoj i na trećoj strani u Google pretrazi.
Tokom poslednjih 20.godina Google Ads oglašavanje je toliko unapredjeno da gotovo ne postoji format, ekran ili kanal gde ne može da se prikaže Vaš oglas u okviru Google platforme i njegovih partnera.
Koristite Google Ads oglase i predstavite se novim klijentima!
Oglašavanje na Google Ads–u je tokom godina evoluiralo od najjednostavnije pomoći preduzećima da se povežu sa ljudima preko Google-a, do toga da se danas potrošačima može prikazati Vaš oglas gotovo na svakom koraku.
To znači da postoji više nego ikada šansa da se maksimalno iskoriste današnje online mogućnosti. Ovo posebno važi za vlasnike preduzeća koja nemaju vremena za SEO optimizaciju web sajta ili imaju puno posla.
Tvrdimo da danas ne postoji bolji i isplativiji način oglašavanja u odnosu na Google Ads.
Jer ovde nema bespotrebnog trošenja budžeta za marketing. Sve reklamne kampanje se prave na Vaš zahtev, sa publikom koju možemo sami da izaberemo.
To znači da i najmanje preduzeće može sebi da obezbedi reklamiranje na Google-u. Mesečni budžet sami odredjujete, ali i gde i kako će se Vaša reklama prikazati. .
Pročitaj više
Zapravo nikada nije bilo lakše započeti marketing kampanju. Analizom i izradom reklame se ona za nekoliko dana može pustiti na Google pretraživač.
Uz našu pomoć biće Vam vrlo lako da ostvarite svoje ciljeve u online poslovanju.
Bitno je na početku odrediti šta je Vaš primarni cilj i izrada pametne Google Ads kampanje može početi!
Oglašavanje na Google Ads, ako niste na prvoj strani!
Kao što smo pomenuli, Google Ads oglašavanje je jedini način da budete na 1 strani ako nemate uradjenu SEO optimizaciju za svoju web stranicu.
Zato uvek savetujemo našim klijentima da koriste usluge oglašavanja na Google-u. Pogotovu tamo gde se njihove ključne reči slabo rangiraju. Kao i uvek pola posla je dobro uradjena analiza.
Zato mi tom zadatku prilazimo vrlo ozbiljno i radimo ga kao da je za naše potrebe. Zbog toga ozbiljna agencija uvek uradi više oglasa nego što je potrebno i tako posle izvesnog vremena dodje do rešenja koja kampanja ili oglas najbolje „radi“.
Zapravo, putem Google Ads-a Vi u stvari plaćate da se Vaš Google oglas prikaže klijentima koji pretražuju relevantan pojam koji je ste pre toga naveli u kampanji kao okidač za prikazivanje reklame.
Cena po kliku zavisi od konkurencije i iznosa koji je izlicitiran.
Pročitaj više
Nekada to može biti svega nekoliko centi za jedan klik, dok nekada to može biti više hiljada dolara po kliku.
Ipak ne brinite, na našem tržištu je cena po kliku jako mala u odnosu na neka visoko razvijena tržišta, čak i u odnosu na okruženje.
Kako postaviti reklamu na Google Ads platformi?
Sada kada ste saznali šta je Google Ads, objasnićemo Vam vrlo kratko kako postaviti reklamu na Google Ads platformi. Na početku izrade oglasa morate se odlučiti koji od ova tri cilja želite postići.
A to su:
- Da usmerite više posetilaca ka Vašem sajtu
- Da povećate broj poziva
- Da usmerite ljude na Vaš Landing Page
Zatim je važno da li želite da se Vaš oglas prikazuje lokalno (na primer samo Srbija ili neki grad) ili globalno.
Naravno možemo izabrati samo zemlje koje po Vašem ili našem mišljenju mogu dovesti do konverzije. Ipak sve to spada u domen analize i budžeta. Onda treba napisati dobre tekstove za kampanju. Ovaj je jako bitan deo posla, ali ne morate se brinuti jer imamo odlično iskustvo kako to treba uraditi.
Radili smo puno kampanja i znamo kako se rešavaju problemi u ovoj oblasti.
Zato koristimo dobre alate koji su nam od velike pomoći. Na kraju dolazi na red budžet i licitiranje cene po kliku. Ovde nema nepoznatih detalja za nas i znamo kako postići najmanju cenu po kliku (PPC).
Samo ovaj deo može skupo da Vas košta ako ne znate kako treba pravilno postaviti ciljeve!
Google marketing kampanje, da li znate koje vrste postoje?
Nismo pomenuli do sada jednu jako važnu stvar. Možda je delovalo jednostavno do sada objaviti oglas, ali ako želite neko napredno rešenje to zahteva znanje i iskustvo.
Za početak morate znati da postoji više tipova Google oglasa, a to su:
-
Kampanja na Google pretraživaču. Putem ove kampanje Vaš Google oglas se ne mora pojaviti samo na stranici za pretrage. Može se pojaviti na Google Maps i na stotinama stranica drugih Google partnera. Ako se tako definiše, kada korisnici pretražuju pojmove koji se odnose na Vašu ključnu reč, ona će biti okidač da im se Vaš oglas pojavi na ekranu.
-
Kampanja na YouTube i Gmail. Sa ovom kampanjom će se Vaš vizuelni oglas prikazivati na YouTube-u i Gmail-u.
-
Shopping kampanja.Ovde Google koristi podatke o proizvodima sa Vaše web prodavnice. Tako ne koristi ključne reči(KW) i na drugi način odredjuje gde i kako će se Vaš oglas prikazati.
-
Video kampanja.Putem video kampanje Vaš oglas se može prikazivati u okviru YouTube-a i Google Display mreže.
-
Kampanja za aplikacije. Putem ove kampanje Vaš oglas se može prikazati na aplikacijama koje to dozvoljavaju i još na puno drugih mesta.
Koliko košta Google Ads oglašavanje po kliku?
Glavni razlog zašto je dobro koristiti Google Ads je to što imate potpunu kontrolu troškova oglašavanja.
Kada postavite budžet, to je jasna granica koju Google nikada neće preći. Oni rade po fer pravilima i cena po kliku zavisi samo koliko je Vaša konkurencija odredila donji i gornji limit.
Po našem iskustvu uvek se isplati pustiti oglas i on se uvek višestruko isplati.
Na svom nalogu ćete imati detaljnu analizu kako je prošao Vaš oglas. Važno je da napomenemo da Google ne naplaćuje koliko ljudi je videlo Vaš oglas, već naplaćuje samo one koji su na njega kliknuli i otišli na Vašu web stranu.
I ne brinite, niko ne može da potrošiti Vaš dnevni budžet ako klikne više puta sa jedne IP adrese.
Google će ga jednostavno ignorisati.
Cena po kliku za područje Srbije nije skupo u odnosu na okruženje, a pogotovo u odnosu na Zapadnu Evropu. Ipak sve zavisi od niše i po kojoj ceni su izlicitirane ključne reči koje Vas zanimaju.
Sve možemo proveriti i posavetovati Vas šta je najbolje rešenje za Google Ads oglašavanje.
Google Ads i Google AdSense, koja je razlika?
Kao što smo rekli Google Ads služi za objavljivanje Vaših oglasa. I objavljivanje tih oglasa Vi plaćate. Medjutim Google AdSense Vam omogućuje da Vi zaradite od objavljenih oglasa.
Kako? Vrlo jednostavno.
Dovoljno je otvoriti nalog na Google AdSense-u i omogućiti Google-u da objavljuje oglase na Vašem web sajtu. Ovo je sjajna prilika za blogove i forume da unovče svoju posećenost. Google koristi Google Ads aukcije kako bi odredio koji se oglasi prikazuju putem Google AdSense-a na Vašoj stranici.
Zato korisnici Google Ads-a moraju da prolagode svoje oglase kako bi što bolje prošli na Google Ads aukciji.
Medjutim postoji jedan problem na našem tržištu kada govorimo o Google AdSense-u. Morate imati puno poseta da bi imalo uopšte smisla integrisati ga na Vaš sajt. Uglavnom to rade informativni web sajtovi koji imaju puno poseta.
Ali mnogi od njih ne paze, pa stranicu preopterete raznim oglasima i potpuno je unište. Tako postaju odbojni i mnogi korisnici prestaju da ih posećuju upravo iz tog razloga.
Kao i u svemu ostalom, uvek treba imati meru!
Zašto je potrebno da koristite reklame na Google Ads?
Na prvom mestu da biste povećali svoj profit!
Nije tajna da je Google Ads jedan od najboljih alata za marketing i stvaranje novih klijenata. Ako se oglas dobro uradi, postaje još bolji i sa još boljim učinkom. Pravilnim podešavanjima može se tačno precizirati kome treba slati oglas kako bi on posetio Vašu web stranicu.
Google Ads je fleksibilna marketinška platforma i kompatibilan je sa širokim spektrom platformi i softvera. Uz malo znanja, nije teško fokusirati se na odredjene vrste online korisnika.
Mogu se ciljati ljudi prema lokaciji, polu, interesovanjima, vrsti uredjaja i još mnogo toga.
Kod nas se podrazumeva podešavanje dnevnog/mesečnog budžeta i ograničenje iznosa koji ste spremni da potrošite na odredjene ključne reči. Uvek gledamo da izvučemo maksimum klikova za što manji iznos. Mnogo ljudi prepusti Google-u automatska podešavanja ne znajući da im je to najskuplja, ali i najlakša opcija.
Pročitaj više
Tek kada im to pokažemo na konkretnom primeru shvate kakvu su grešku napravili i koliko su novca iz budžeta potrošili bespotrebno.
Zato ne zaboravite da je optimizacija Google Ads kampanja obavezna ako želite visok povrat ulaganja.
To nije moguće sa drugim marketinškim kampanjama!
SEO optimizacija ili Google oglasi?
Ako želite iskren odgovor, onda koristite obe opcije. Koliko god da je Google Ads moćan alat, ako želite pravi uspeh Vašeg web sajta ne smete da preskočite SEO optimizaciju web sajta. Za razliku od Google kampanje, SEO optimizacija zahteva široko znanje, puno truda i vremena da bi se ostvarili rezultati.
Medjutim posle nekoliko meseci videćete koliko je bila važna odluka uraditi SEO optimizaciju. To znaju samo oni koji su to uradili i tu tajnu ne otkrivaju tako lako.
Jer se nalaze na prvoj stranici i znaju da nije nimalo lako biti tu pozicioniran.
Ali kada organski zauzmete mesto na prvoj stranici, uz malo rada možete tu poziciju zadržati godinama. Tek onda ćete shvatiti koliko je zapravo malo koštala SEO optimizacija i koliko biste novca potrošili na Google Ads da biste bili na prvoj stranici Google-a.
Zato savetujemo našim klijentima da obavezno urade SEO optimizaciju za svoj web sajt, ali da obavezno koriste usluge Google oglašavanja. Jer zajedno daju najbolje rezultate na duže staze.
Ova strategija je po nama nešto najbolje što možete da učinite svom online biznisu.
Brzi povrat ulaganja zahvaljujući Google Ads-u!
U Google Ads-u plaćate samo za oglase na koji ljudi kliknu, za razliku od drugih marketinških kanala.
Opet, ne postoji bolja analitika kako biste saznali kako je Vaša reklama zaista prošla. Google je vrlo transparentan i niko Vas ne može slagati, a informacije su lako dostupne i jednostavno predstavljene. To znači da ne morate biti marketing stručnjak da biste sve razumeli.
Tako je lako otkriti koja područja imaju dobar povrat ulaganja i gde se treba fokusirati.
Sa druge strane neće biti teško izbaciti delove kampanje koji koštaju više nego što donose.
Kod Google Ads reklama sve ide brzo i sigurno. Google ima dominaciju na tržištu i impresivnu bazu korisnika. Niko nema takvu obradu podataka kao oni, pa jedini mogu da pruže takvu uslugu prikazivanja Vaših oglasnih kampanja.
Možda to nije pošteno, ali Google ne zloupotrebljava moć koju ima već nam pomaže da što bolje plasiramo svoje usluge ili proizvode.
Pročitaj više
I dalje se trudi da poboljša svoj algoritam kako bismo što bolje i jeftinije objavljivali kampanje na Google pretraživaču.
A mi moramo da se trudimo da što bolje razumemo naše kupce kako bismo što bolje plasirali naše proizvode.
Tako ćemo saznati više o svom tržištu.
Search Network ili Display Network Google kampanja?
Ovo su dve osnovne opcije koje imate pri kreiranju kampanje na Google pretraživačkoj mreži. Možete koristiti obe, a možete još priključiti Vašoj kampanji i Google partnere.
Za Search Network kampanje najbolje je odabrati pretraživačke mreže. Stopa konverzije klikova je niska u odnosu na pretragu, pa to može da poveća cenu po kliku bez da ostvarite od toga neku značajnu korist.
Za Display Network kampanje Google će se truditi da postavi Vaš oglas na relevantne web stranice kako biste postigli najbolje rezultate.
Bez obzira koju opciju odaberete, morate biti oprezni jer najmanja greška može da upropasti Vašu kampanju.
Samo dobrom analizom i znanjem mogu se postići odličnirezultati.
Često se dešavalo da su neki naši klijenti plaćali reklamiranje mnogo skuplje nego što je bilo potrebno dok nisu došli kod nas. Verujte nam da se neki budžeti mogu bukvalno prepoloviti bez gubitka broja klikova.
Ali samo ako dobro razumete Google Ads platformu.
Pročitaj više
Google Ads deli sa nama informacije o zahtevima i navikama naših kupaca kako bi nam pomogao da što bolje uradimo svoju kampanju.
Kada sve ovo znamo neće nam biti teško da se odlučimo za Search Network ili Display Network kampanju.
Ili možda za obe!
Ako želite Google Ads kampanju, pozovite nas!
Uz našu pomoć brzo ćete dobiti Google Ads kampanju koja će imati dobre rezultate.
Uz Vašu minimalnu pomoć napravićemo moćnu kampanju!
Morate znati da se svaki uloženi euro u Google oglase višestruko isplati na kraju. Ako imate dobru ponudu proizvoda ili usluga, a želite nove kupce koji će povećati Vaš promet, onda je Google Ads oglašavanje ono što Vam nedostaje.
Mi znamo kako se to radi!
Biće dovoljno da nas pozovete ili da nam pošaljete upit koji se nalazi ispod ovog teksta. Organizovaćemo neformalni sastanak gde i kada Vam odgovara.
Radimo još puno stvari u vezi digitalnog marketinga, pa nemojte se ustručavati ako imate neki problem ili nedoumicu.
PIŠITE NAM
Opišite kakvu uslugu želite a mi ćemo da Vam napraviti ponudu